Meteo-ulrum schreef: ↑24 feb 2022, 18:21
goeieavond nee helaas werkt dat ook niet
zelfde foutmelding
Ja, ik denk dat u geen FTP account hebt bij eigenweer.nl
U kunt alleen dingen veranderen op de site via het "wieltje" waarbij u in-logt op de online gebruikers-omgeving.
Uw weerdata wordt op de een of andere manier via een verborgen wijze opgeladen naar weerhuisje.
Uw schermafbeeldingen laten daar niet s over zien.
Alleen zit er vermoedelijk een typefoutje in die WH-template en wordt de standaard m/s wind-waarde zoals die door iedere Meteobridge wordt gebruikt, niet aangepast naar km/h
Oplossingen:
Huidige oplaad via WH:
Alleen eigenweer.nl kan het probleem oplossen.
Zij hebben alle sleutels tot het data-verkeer tussen WH en het aanmaken van het HWA-bestand in handen.
Aanpassen oplaad naar WH:
Gebruikers met technische kennis kunnen zelf de WH-template aanpassen als we weten hoe en wat gebruikt wordt.
De vraag is dan of de meters e.d. van weerhuisje nog correct werken. Ik denk het niet.
Zelf het HWA bestand aanmaken:
Dat kan alleen als u ergens web-ruimte heeft waar u zelf via FTP een bestand mag neer zetten.
En dat kost al gauw geld en u betaalt al voor een website bij eigenweer.nl
De "gratis" websites zouden kunnen werken, maar injecteren vaak .js code waar de server van HWA vermoedelijk op zal struikelen. Of ze staan zelfs helemaal geen "anonieme" server ophaal toe.
Wim
P.S. EIGENWEER.NL "Veelgestelde vragen"
https://www.mijneigenweer.nl/faq.php?langchoice=nl
Ik upload nu data naar Hetweeractueel. Kan dat ook met het Webpack?
die dienst is standaard geactiveerd in het webpack. De aan HWA door te geven URL is: www.mijneigenweer.nl/"naam-van-mijn-wee ... oorHwa.txt
Helaas wel de waardes in m/s
En volgens deze discussie willen ze die niet omrekenen naar km/h en ook niet de unit in het oplaad-bestand aanpassen zodat eventueel de HWA server die omrekening kan doen.